Veelgestelde vragen
1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 15:00 uur worden normaal gesproken ook dezelfde werkdag nog verzonden. Bestellingen geplaatst na 15:00 uur of in het weekend, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. We zijn daarbij afhankelijk van WeFulfil en PostNL of het pakket daadwerkelijk de volgende dag in huis is en kunnen dit helaas niet garanderen.
2. Ik wil graag Account Houder of Adviseuse worden. Hoe gaat dit in zijn werk?
We vinden het erg leuk te horen dat je hier interesse in hebt. De mogelijkheden zijn divers en de voordelen groot. We brengen je graag in contact met een van onze adviseuses die je hier alles over kan uitleggen. Uiteraard geheel vrijblijvend.
Stuur een e-mail voor meer informatie naar: [email protected]
3. Hoe kan ik een product retourneren?
We hanteren een retourrecht van 45 dagen na aankoop. Binnen deze termijn kunnen producten worden geretourneerd door degene die de producten besteld heeft onder vermelding van het ordernummer. Voor het retourneren van producten vragen we je eerst contact op te nemen met onze Klantenservice en hierover een mail te sturen naar [email protected]. Na akkoord en zodra de producten in goede orde door ons zijn ontvangen op het door ons aangegeven adres, wordt het aankoopbedrag teruggeboekt. Je ontvangt hiervan een bevestiging (incl. creditnota) per e-mail. Na terugboeking duurt het gemiddeld 2-3 werkdagen voordat het geld weer op jouw rekening staat. Wannneer er regelmatig besteld wordt en afhankelijk van de retourreden, kunnen we ook kiezen voor het uitgeven van een kortingscode die gebruikt kan worden bij de eerstvolgende bestelling.
NB: heeft u een product via uw adviseuse aangeschaft, kunt u voor een retour contact met haar opnemen.
Retourkosten zijn voor eigen rekening. Is er onverhoopt een ander product geleverd dan vermeld staat op de pakbon/factuur of is een product of verpakking kapot/beschadigd? Neem dan contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing.
Email: [email protected]
Helaas is het niet mogelijk om producten te ruilen, je zult hiervoor een nieuwe bestelling moeten plaatsen.
4. Hoe kan ik contact opnemen met Vita Nova Cosmetics?
Je kunt je vraag stellen per Email: [email protected]. Wij streven ernaar om uw vraag dezelfde werkdag te beantwoorden. We zijn ook telefonisch en via Whatsapp bereikbaar, maar voor snelle afhandeling adviseren wij om contact op te nemen per Email.